dinsdag 9 juni 2015

The finish line. Deel 2

Langzamerhand komt het eindpunt in zicht. Een aantal onderdelen van deze minor zijn klaar of bijna klaar. De pilotopdracht is ingeleverd en positief beoordeeld. Ook het tentamen is voldoende.
Het eindproduct moet op de komende studiedag worden gepresenteerd. Deze staat inmiddels ook al gereed.

Ik ben super blij met ons DOT. We vullen elkaar prima aan. Drie hele verschillende persoonlijkheden met elk zijn eigen kwaliteiten. Dat kan niet anders dan een goed eindproduct opleveren.
Wouter is degene die leuke ideeën heeft en vaak het DOT bij elkaar roept. Hij zorgt er voor dat alles af is en dat iedereen datgene doet wat afgesproken is. Hij is de rust van ons team.
Diegene die gelijk toetsen laat rammelen als er ideeën door Wouter of mijzelf worden genoemd is Jacko. Hij is super vaardig met allerlei vormen van ICT en typt terwijl we aan het brainstormen zijn. Het ging zelfs zover dat tijdens een contactdag we aan het overleggen waren en ik toen vroeg of we aantekeningen moesten maken, “nee”, zegt Jacko, “het staat er al in, het is al klaar”.
Mijn eigen inbreng is ook een uitvoerende. Toen we op het idee kwamen om workshops te organiseren was ik er in mijn hoofd al mee bezig. Vrij snel waren de documenten hiervoor klaar en konden de workshops worden gegeven. We hebben dit trouwens met plezier gedaan.
Waar ik nu zorg voor moet dragen is dat alles ingeleverd word en op tijd. Omdat ik met meerdere dingen tegelijk bezig ben zou dat nog wel eens een pijn puntje kunnen blijken te zijn. Ik moet in ieder geval nog reflecties maken. Voor de rest hoop ik het te horen op de contactdag van juni.
Eigenlijk zou ik het DOT na de minor wel in stand willen houden, super inspirerend.


Bert Haan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten